سكانس پایانی مستند 'رجال و خاندان پهلوی' در پارك چیتگر تصویربرداری می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، 'مهرداد گودرزپور' كه پیش از این مستند 'امیرعباس هویدا' را كارگردانی كرده بود و اكنون مشغول ساخت ادامه این مستند در قالب مجموعه ای به نام 'رجال و خاندان پهلوی' است، پیرامون این اثر گفت: مجموعه مستند - نمایشی 'خاندان و رجال پهلوی' درباره زندگی محمدرضا پهلوی، اشرف پهلوی و فرح دیبا و همچنین نخست وزیر و مشاور این خاندان 'اسدالله علم' است كه حدود 15 ماه، مشغول تحقیق و پژوهش پیرامون این اثر بودیم و سرانجام 17 روز پیش تصویربرداری آن را در كاخ سعد آباد آغاز كردیم. البته یكی از مشكلات در ساخت این اثر، هماهنگی برای حضور در كاخ بود كه خوشبختانه در نهایت توانستیم در آنجا تصویربرداری را انجام دهیم.

وی درباره سایر لوكیشن های این اثر افزود: این اثر مستند در حوالی میدان منیریه، مناطقی در خیابان شریعتی و خانه های قدیمی در منطقه پونك، تصویربرداری شده و برای انجام بخش های نمایشی چون ترور اشرف در فرانسه، به شهرك سینمایی رفتیم.

گودرزپور ادامه داد: اكنون بیش از 90 درصد تصویربرداری به پایان رسیده و فقط بخش هایی در پارك چیتگر باقی مانده كه در روزهای آینده به انجام می رسد و پس از تعطیلات نوروز نیز تدوین و سایر مراحل فنی را آغاز می كنیم.

این مستندساز درباره ویژگی های فنی این كار گفت: این مجموعه با حضور گروهی 45 نفره شامل بازیگران و عوامل حرفه ای تولید می شود. برای تصویربرداری از دو دوربین استفاده كرده و برای بخش های نمایشی نیز از حضور عواملی چون طراح صحنه و طراح لباس بهره برده ایم.

وی پیرامون ساختار این مجموعه تاریخی نیز گفت: بخش هایی از این اثر، مصاحبه با كارشناسان و بخش هایی دیگر بازسازی وقایع است كه البته این دو قسمت از هم منفك هستند. ضمن آنكه شهریار فخاری(در نقش محمدرضا پهلوی)، الناز بهمن زاد(فرح)، هما خاك پاش(دوران پیری اشرف)، محمد بصیریان(سپهبد زاهدی)، پریسا جهانگیری(دوران جوانی اشرف)، محمد ابهری(هویدا)، علی اصغر كاووسی(اسدالله علم) از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: باغ وحش , سبز , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: